Minibibliotheken

Voor mijn wandeltochten heb ik graag een doel. Net als bij sporten, kan ik lang achter een bal aan rennen, maar ‘doelloos’ een rondje rennen vind ik snel saai. Ooit had ik Ingress en banner missies, nu loop ik rondjes langs minibiebs.

Minibieb.nl heeft een kaartfunctie maar die werkt niet helemaal optimaal voor mij (wel handig om nieuwe bestemmingen te selecteren). Ook is er littlefreelibrary.org maar die heeft in Leiden minder locaties, wel meer in Den Haag. Daarom ook mijn eigen Google Map. Ik loop vooral in en rond Leiden (foto’s), soms Den Haag (foto’s). Die twee zijn te combineren (zie hieronder). Ik heb nog niet van alle minibiebs een foto gemaakt.

Met Strava kan je mooier rondje in beeld brengen, maar dat heb ik tot nu toe niet gedaan. Google maps kan ook, alleen wat grover. Zie screenhots:

2 gedachtes over “Minibibliotheken

  1. Pingback: Lekker Bezig Leiden – wilte

  2. Pingback: Minibiebs Leiden eo – wilte

Plaats een reactie