Week van Wilte in tweets #27

Rustig weekje op de Twitters voor mij. Weekoverzicht numero 27:

Best Kept Secret

Afgelopen weekend was ik met mijn broertje bij het Best Kept Secret festival. In 2014 waren Wobbe en ik er ook. Nu twee absolute headliners. Arcade Fire op zaterdag was super, Radiohead op zondag hebben we geskipt (was ook onmogelijk om met OV terug te komen). Overige bandjes waren ok. Positieve uitzondering: Whitney. Metronomy was live erg goed (thuis luisteren valt tegen), Cloud Nothing precies andersom. Agnes Obel was goed dommelen, Strand of Oaks had zeer enthousiaste frontman die veel sympathie opwekte (terwijl Radiohead-wachters op de voorste rij op de grond zaten, nog 5 uur te gaan…).

Welke

Hear, hear!

Pensioencommunicatie

Een oudere tweet die nog in mijn favorites stond

Funny stuff

Geef een reactie

