Week van Wilte in tweets #22

Voor mijn gevoel niet veel getweet afgelopen week. Round-up met tweets over oa Eurovision, WannaCry-ransomware, exploding bar charts, goede boeken en wat eigen werk.

Eurovision
Deel van songfestival gekeken. Italiaanse inzending heeft aardige hook die me wel bekend voor komt. Paar leuke tweets/inhakers:

Heb ik wel niet getweet, maar toch grappig:

Exploding Bar Charts
Ziet er heel cool uit, inclusief alle code. Moet ik zeker eens mee gaan stoeien

Boeken
Wat meta; twee tweets naar andere blogberichten met review van twee boeken die afgelopen week uitlas.

2x eigen werk
Afgelopen week verscheen er een ESB-stukje (mijn 35ste ongeveer) en mijn tweede blogpost op Frankwatching.

Ransomware
Mooi verhaal van held die ons beschermt tegen ransomware

Verkeerde prikkels
Perverse prikkels op de laatste speeldag van de eredivisie; als FC Utrecht had verloren (ze wonnen) had ze dat €750.000 meer aan TV geld opgeleverd.

Geef een reactie

