Week van Wilte in tweets #22

Voor mijn gevoel niet veel getweet afgelopen week. Round-up met tweets over oa Eurovision, WannaCry-ransomware, exploding bar charts, goede boeken en wat eigen werk.

Eurovision
Deel van songfestival gekeken. Italiaanse inzending heeft aardige hook die me wel bekend voor komt. Paar leuke tweets/inhakers:

http://twitter.com/GoodallGiles/statuses/863478672099090434

Heb ik wel niet getweet, maar toch grappig:

Exploding Bar Charts
Ziet er heel cool uit, inclusief alle code. Moet ik zeker eens mee gaan stoeien

Boeken
Wat meta; twee tweets naar andere blogberichten met review van twee boeken die afgelopen week uitlas.

2x eigen werk
Afgelopen week verscheen er een ESB-stukje (mijn 35ste ongeveer) en mijn tweede blogpost op Frankwatching.

Ransomware
Mooi verhaal van held die ons beschermt tegen ransomware

http://twitter.com/MalwareTechBlog/statuses/863364498215890948

Verkeerde prikkels
Perverse prikkels op de laatste speeldag van de eredivisie; als FC Utrecht had verloren (ze wonnen) had ze dat €750.000 meer aan TV geld opgeleverd.

Plaats een reactie