Poll Vide publicatieprijs

Hoewel peilingen en polls niet de beste reputatie en track record hebben de laatste tijd (maar lees ook deze verdediging van de peilingwijzer), ben ik toch een kleine publiekspoll gestart op Twitter naar welk artikel de Vide Publicatieprijs 2016 zou moeten krijgen:

Ik zal op mijn site alledrie de artikelen behandelen. Shoarma aan de rol! staal er al op, andere twee volgen nog. Daarna zal ik ook mijn inschatting geven.

Een gedachte over “Poll Vide publicatieprijs

  1. Pingback: Week van Wilte in Tweets #5 – wilte

Geef een reactie

